Παρακαλώ περιμένετε...

Αθήνα210 440 6070 Ηράκλειο Κρήτης281 810 4858

Κύστη Κόκκυγος με Laser

epsit_center-1200x738.png

Κύστη Κόκκυγος με Laser – Αναίμακτα, ανώδυνα – Σε 20 λεπτά – Με τοπική αναισθησία – Χωρίς νοσηλεία – Άμεση επιστροφή στις καθημερινές δραστηριότητες

Η κύστη κόκκυγος (ή τριχοφωλεακό συρίγγιο) είναι μια χρόνια φλεγμονή στην περιοχή του κόκκυγα. Προκαλείται από διείσδυση τριχών στο δέρμα της περιοχής του κόκκυγα. Τα συμπτώματα ποικίλουν [ήπιος πόνος με μια μικρή διόγκωση στην περιοχή / εκροή ορρώδους ή πυώδους υγρού από συρίγγια που έχουν δημιουργηθεί στην περιοχή / δημιουργία μεγάλης – επώδυνης φλεγμονώδους μάζας (αποστήματος) στην περιοχή του κόκκυγα, με συνοδό πυρετό και κακουχία του οργανισμού]. Η θεραπεία, εξαρτάται από την κατάσταση της νόσου. Σε περίπτωση δημιουργίας αποστήματος, χρειάζεται αρχικά χειρουργική διάνοιξη και παροχέτευση του πύου, ώστε να ελαττωθεί η φλεγμονή και ο πόνος. Οριστική θεραπεία της κύστης κόκκυγος, επιτυγχάνεται με χειρουργική αφαίρεση. Η επέμβαση γίνεται με τοπική αναισθησία, διαρκεί περίπου 20 λεπτά και δεν χρειάζεται νοσηλεία (ο ασθενής μετά την επέμβαση επιστρέφει σπίτι του). Ο ασθενής, μπορεί σύντομα να επιστρέψει στις φυσιολογικές του δραστηριότητες.

Κύστη Κόκκυγος με Laser

Εκτός από την κλασσική μέθοδο, αφαίρεσης της κύστης, πλέον εφαρμόζουμε και μια νέα μέθοδο θεραπείας. Πρόκειται για την ενδοσκοπική αντιμετώπιση της κύστης κόκκυγος. Στη μέθοδο αυτή, δεν αφαιρείται η κύστη, αλλά με την χρήση ενδοσκοπίου, αρχικά, εντοπίζουμε και χαρτογραφούμε την κύστη και τα συρίγγια, και στη συνέχεια “καταστρέφουμε” την βλάβη με τη χρήση laser. Με την συγκεκριμένη μέθοδο, δεν υπάρχει μετεγχειρητικός πόνος, ο χρόνος αποθεραπείας είναι πολύ μικρότερος, δεν απαιτούνται αλλαγές του τραύματος (όπως στην κλασσική μέθοδο), ο ασθενής επιστρέφει σπίτι του και πρακτικά επιστρέφει αμέσως στις καθημερινές του δραστηριότητες.

Τηλέφωνα επικοινωνίας:

Αθήνα: 210 440 6070

Ηράκλειο Κρήτης: 281 810 4858

email: info@surgiclinic.gr

YouTube:  https://www.youtube.com/channel/UCwVU0szbdd10GDZpe3XfAuQ/

Copyright by Surgiclinic 2018. All rights reserved.